2009/02/02

来訪者: Jose

Jose and Leyla stopped by OKAYAMA balance.

The day was beautiful weather like “Jose and Leyla“ (if you know them, you know what I mean.)
They said they were so hungry for shopping because they haven`t bought anything since they came to Japan, so they started digging.
For me, they looked having a good time with trying on and “tasting“ so many items. They remind me “the meaning of shopping“ that I have been picturing in my mind.
They left our store with tons of shopping bags and their big smile........

Thank you sooooo much Jose and Leyla!!!!!!!

超多忙なアーティストjoseparlaが、OKAYAMAに遊びに来てくれました!

当日は彼の人柄を表したかの様な”快晴&陽気”!!
「OKAYAMAに来るまでカイモノ控えてたよ!!」との言葉通り山盛り購入し、店休日にはあるまじき”売り上げ”と”笑顔”を残して去っていきました。

ショップ店内&商品をとても丁寧に・・・そして正しく見てくれる姿勢、そして何度も何度も楽しそうに試食(試着)を繰り返してくれる彼を見て、私自身が思い描く”本来のカイモノ”の原点そして素晴らしさを改めて実感・・・そして再確認させられた、とても素敵な1日でした。 Jose and Leyla!!ホントにアリガトウね。

ちなみにコチラのJoseblogでも先日のOKAYAMAの模様がアップされています。